dimecres, 13 de març del 2013

2. LA DANSA D’HENRI MATISSE

DESCRIPCIÓ:
 L’activitat va consistir en fer una reproducció, amb temperes, del quadre de Henri Matisse, “La Dansa” a partir de la imatge que ens va proporcionar la professora.
"La dansa" Henri Matisse

FIXA TÈCNICA:
-Títol: “La dansa “
-Autor: Henry Matisse       
-Any: 1909
-Dimensions: 260 cm x 319 cm 
-Tècnica: oli sobre tela
-Estil: fauvisme 
-Génere: retrat
-Localització: Museu de l’Hermitage, Sant Petersburg (Rússia)

PROCÉS SEGUIT
 El primer que vam fer, va ser dibuixar a llapis totes les figueres que composen el quadre, vam haver de tenir en conte la composició i les proporcions.
 Una vegada vam tenir tot e dibuix a llapis ho vam començar a pintar. Jo, per exemple, vaig començar pel terra després pel cel i seguidament pels personatges. Per acabar vam repassar les vores amb un color fosc, traçant una línia fina amb el pinzell.
Imatges del proces

RESULTAT:

COMENTARI: 
 Aquesta activitat m’ha agradat bastant tot hi que et tingut alguna dificultat. M’ha agradat perquè era una activitat molt entretinguda i m’ha agrada pintar amb tèmperes. Hem va costar moltíssim la reproducció del dibuix a llapis.
 He  de reconèixer que el resultat final m’ha sorprès molt, ja que me l’esperava molt pitjor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada