dissabte, 16 de març del 2013

5. AVATAR ANALÒGIC_TACA


DESCRIPCIÓ:
La pràctica va consistir en crear el nostre autoretrat a partir de la imatge utilitzada en les activitats anteriors però aquesta vegada, la vam passar per un filtre per contrastar-la i facilitar així la feina.

PROCÉS:
1. Primer vaig carregar la imatge original a la pàgina web de Picmonkey.com per poder contrastar-la. Però com que la imatge no quedava massa contrastada vaig decidir utilitzar una de les impressions que vaig fer per els avatars anterior que va sortir molt contrastada.
2. Amb la imatge una vegada impresa vaig calcar-la marcant les zones on pintaria i en les que no.
3. Despres de l’aprovació de la porfessora vaig començar a pintar les zones prèviament marcades.
4. Per acabar vaig esborrar amb molt de compte el llapis per evitar que s’escorregués la tinta del retolador.


RESULTAT:


VALORACIÓ:
Com ja he esmentat a les activitats anteriors aquest tipus de pràctica m’agrada bastant. Aquesta en concret a sigut de les més fàcils i ràpides de fer. El resultat ha sigut notable. He aprés a utilitzar el picmonkey i buscar noves pàgines per retocar fotografies, també he aprés a utilitzar la tècnica de la taca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada