dissabte, 16 de març del 2013

4. AVATAR ANALÒGIC


DESCRIPCIÓ:
L’activitat va consistir a reproduir el nostre autoretrat amb diferents tècniques de dibuix com la gama de grisos, amb llapis de grafit, i punts, amb punta fina, a partir d’una imatge en primer pla nostre.

PROCÉS:
Imatge inicial:
1. Làmina 4: Gamma grisos llapis grafit, punts i línies
Abans de començar amb els autoretrats vam haver de fer una gamma de grisos amb diferents tècniques (llapis de grafit, punts i línies). Amb les mesures que ens va proporcionar la professora vam fer una quadrícula on vam crear l’escala des del blanc fins el negre amb cada tècnica. A l’hora de fer la línia vam haver de provar en un full a part el tipus que més s’adeqüés al nostre dibuix.

Tot hi que pot semblar una activitat molt senzilla té un cert grau de dificultat ja que he hagut de tenir molt de compte amb les intensitats del negre perquè les diferencies entre cada quadrat hi hagués la mateixa intensitat.

2. Làmina 5: Retrat amb llapis de grafit negre
A través de l’escala de grisos feta prèviament vam haver de fer el retrat fixant-nos molt bé amb les ombres de la fotografia.
Vaig haver de dedicar-li moltíssimes hores. Va ser una feina molt laboriosa però el resultat va ser notable.

3. Làmina 6: Retrat a punts
Per últim, vam fer el retrat amb punts. Jo vaig utilitzar un retolador amb la punta molt fina ja que el meu cabell té molt rinxols i amb detalls.
Per poder fer aquesta làmina vaig treballar moltíssim. Fer cada rinxol i cada obra a base de punts va ser molta feina.
4. Làmina 7: Retrat amb  líneas
Al començament de la segona evaluació vam haver de fer el retrat amb líneas. Vaig utilitzar un retolador amb una punta més gruixuda que a l'activitat anterior.

Aquesta llàmina em va semblar molt més sencella que les anteriors. El temps que vaig haver d'invertir va ser menor i molt menys costós. El resultat ha seigut vastant aceptable.

RESULTAT:

COMENTARI:
Aquesta activitat m’ha agradat tot hi haver sigut una gran feinada. Jo crec que és una activitat molt interesant perquè a base d’esforç pots a arribar a dominar les tres tècniques de dibuix. El gran problema que vaig tenir va ser que la imatge que vaig utilitzar a l’hora d’imprimir-la Foto el que és la cara va quedar en blanc i en comptes de calcar-la la vaig haver de dibuixar a mà i les ombres me les vaig haver d’inventar. Crec que el resultat de les meves làmines ha sigut notable

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada