dissabte, 16 de març del 2013

3. AVATARS




DESCRIPCIÓ:
L’activitat va consistir en crear diferents avatars que ens reflectisin amb diferents pàgines web i programes que la professora ens va proporcionar en el blog del crèdit.
“Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en unatertúlia o qualsevol altra activitat en línia."- Viquipèdia.cat

PROCÉS SEGIT:
Les pàgines utilitzades per realitzar aquesta feina han sigut:
Aquesta pàgina m'ha agradat, l'efecte que utilitza per crear un avatar queda molt bé. No he tingut cap dificultat per crear-lo.


Amb el programa de Julian Opi no he aconseguit que se m’hi assemblés.

Amb aquest programa no he trobat cap tret facial que se m’hi assemblés i per tant per poder identificar me, he posat imatges de la meva afició preferida.

Urfooz.com és de les pàgines que més m’ha agradat utilitzar ja que la varietat de caràcters era molt extensa i fàcil d’utilitzar

Aquesta pàgina m’ha fet moltíssima gràcia i tot hi que se que se que es un pàgina infantil l’he volgut utilitzar. Era molt fàcil d’utilitzar però tenien molt poques opcions per crear avatars. 


L’avatar que creat amb doppleme.com no se m’hi assembla massa. Aquesta era una pàgina molt senzilla i incompleta pel meu gust.

Aquesta pàgina la vaig trobar d’imprevist i m’ha agradat molt. Hi havent opcions molt gracioses per crear avatars de tot tipus sempre seguint el patró típic de Southpark.

Amb aquesta opció pots crear el teu abatar seguint el patró típic de la WII.

Faceyourmanga.com és una pàgina que m’ha agradat molt. Amb aquesta si que he aconseguit que l’avatar se m’hi assemblés.


Aquesta és una pàgina molt sencilla amb poques opcions.

Amb manga.com pots crear el teu avatar amb estil de manga. 
RESULTAT:
Considero que l'avatar que més se m'hi asembla és:

A10_-_copia

COMENTARI: 
Aquesta activitat m'ha agradat però prefereixo el treballs manuals. He trobat algunes dificultats com per exemple a l’hora d’utilitzar alguns programes no trobava alguns del meus tret característics i he agut de buscar molt pertorbar altres pàgines que em serveixin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada